FAAARMEN

Igår var jag, Maya och Frida till Luleå på dagen. Efteråt så hyrde vi film och Maya hämtade ut sin biljett till farmen.
Frida bullade upp med lite fika som vi satt ute och åt på altanen. Jag och Maya korkade upp med lite vin, laddade inför western farm som är idag.
I natt har jag haft en sovkamrat, vem kan detta vara? : )

Ska snart börja göra mig i ordning.. Duscha och sånt där : ) Fara och lämna igen filmen som var kass. Men det kan bero på att vi pratade oss igenom hela början av filmen.


Ikväll är det alltså farmen!!!!!!1 =))))))))))




Det är gött att supa pojkar, skål då!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

"Det är gött att supa pojkar, skål då!!" HAHA what? XD

2009-06-07 @ 21:22:01
URL: http://amadh.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0