30/6

Imorgon är det 1 juli. Det går fort! :) Bara 9 veckor kvar att jobba :b hah. Sen ska jag fan utomlands!! En sista minuten.
Jobbat 10 kvällar på 3 veckor. Börjar bli expert på kvällar nu ;) haha.
Men nu blir det några dagar fram till jag går nästa kväll.

Idag har jag inte gjort många knop. Typ sovit, suttit på altanen och varit på apoteket. Det är väl det enda jag gjort innan jag började jobba kl 16. :)
Nu har jag suttit på balkongen med mamma, stefan och grannarna och tagit en kall cider! Det är så fruktansvärt varmt! Typ "bara" 30 grader inomhus och lika varmt ute. Blir väl lika varmt imorgon bara för att jag jobbar fram till 17.

Nu, So you think you can dance på TV. Sen sova. :)

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0