Värmen

Jag är helt sluuut. Jag kunde inte somna inatt! Var tvungen att gå ner till soffan och sova för jag höll på att svettas ihjäl i sängen. Det var typ -28C på natten här uppe! Fruktansvärt varmt. Vågar inte ha öppet fönster heller, för sist jag hade det kom det in en geting. Då var klockan typ precis efter 7 och jag var ledig! Då var det bara att gå på jakt efter getingjäveln. Var helt nyvaken så jag var ganska borta. Inte så snabba reaktioner direkt. :p Så jag hade kunna få mig en omgång av den :D haha.
Och alla dessa mygg! Dom hinner ju äta upp hela mig innan jag vaknar. Får blodbrist ju ;)


Nu ska jag sova en sväng för imorgon ska jag jobba i vanlig ordning!

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0