Lördagen

Pappa ringde och väckte mig kring halv 11.. Var hos honom en halvtimma senare.. Myste med Felix och Ida :) Var med dom och handlade.. Åt riktigt god röding till lunch : )
Sen blev jag påbackad. Så min bil har fått en riktigt stor buckla i dörren :( Jaja, det går ju (mest troligt) att fixa. Annars blir det väl skroten och en ny bil. Men det vill jag inte :(

Kring 21 drog jag, Frida och Fredrik iväg och fiskade. Vi fick 15 regnbågar. Riktigt fina! :) Hur ofta får man så mycket fisk på en kväll? Man är väl glad om man har fått 2 ädelfiskar. :D haha. Vi kom väl hem kring 04 och då var det bara att hoppa i duschen. Man var väl inte allt för fräsch :p

Bilder från gårdagen:

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0