Rover

Jag har köpt en egen bil, en Rover 416 si -96 :D Riiiktigt fin är den! Så än så länge är jag supernöjd :) Köpte den från en bilaffär så det känns lite tryggare än om det är privat.

Idag vaknade jag strax efter 11 av att Elin ringde, så jag for dit när jag hade duschat och sminka mig. :) drack kaffe och åt bulla till frukost där :p
For hem, åt och sen var jag och Frida på stan och gjorde lite ärenden :)
Efter att jag och Frida kom hem for jag och Stefan till karosseriet och fixade hem en liten sak till bilen, och så var vi på OK och fixade en varningstriangel .. 
Nu har jag precis ätit middag och pratat med Elin, ska dit sen när hon ringer :)

Igår var jag och familjen på Biltema och Jula. Där köpte jag kupévärmare, motorvärmarsladd, en ny bilstereo och lite små saker till bilen :D

Nu ska jag ta och läsa nå bloggar och bara ta det lugnt.
Puss


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0