Ikväll!

Nu väntar jag på att Elin P ska komma och hämta mig, vi ska på stan. Vi ska på systemet, sen ska vi på Åhlens och SeeMe.. Jag har tänkt köpa "Osis+ , dust it" .. Tror det ska fungera. Alltid värt att prova.
Jag köpte världens bästa schampoo när jag var och klippte mig. Jag har inte alls samma tendens att få skitigt hår nu även fast jag har spray och mousse i håret. Riktigt skönt.
Jag har ingen bil hemma så jag får tigga skjuts av Elin istället :p Mamma kommer inte hem förrens kl. 12 och Stefan ska åka alldeles strax och han blir borta nåra timmar. Och skulle jag ha fått låna hans bil så skulle jag fått skynda mig och jag har ingen lust att stressa idag :p
När jag kom ner på för en stund sen frågade Stefan vad jag gjorde uppe, och när jag ringde mamma sa hon samma sak :p Dom är van att jag sover ut på helgerna då jag inte jobbar. Men jag jobbar kväll mån,tis och fre så jag hinner sova ut under veckan!

Let's Dance var det igår, fel par åkte ut....

Nu ska jag gå ner och vänta på Elin.
Puss

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0