Godnatt

Idag har jag som sagt varit och klippt mig och det blev riktigt bra, tycker jag i alla fall! :) Sedan gjorde jag blonda slingor, så nu har jag riktigt ljust hår : ) Jag blev nöjd!
Skulle ju egentligen baka idag. Men for på stan med syster Frida istället, men vi var bara in på SeeMe en snabbis. Sen kom vi på att vi kunde fara till storheden på H&M, så vi körde dit. Köpte massa underkläder och en söt ring :) Jag la även undan en tunika på SeeMe som jag ska hämta imorgon :) Köpte även ett schampoo hos frisören också!

Det blir att baka imorgon istället efter att jag varit på stan! Undra vad jag ska baka mer än Sverigekaka? Chokladbollar är alltid uppskattat för mig :p Lätt att baka och så är dom goda ;) hehe. Måste hinna baka på onsdag också, jobbar bara till 14.00 då. Frida har bakat "kärleksmums"  ikväll, mums.

Ska sova på en stund. Men först läsa nån tidning och kanske se lite tv :)
Pusshej!




Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0