Äntligen.

Äntligen är det fredag! Gud så skönt...
Igår fyllde jag 20 år, så firade med familj, släkt och vänner. Riktigt mysigt! Fick väldigt fina presenter av alla :)
En väldigt fin dag :)

Nu idag/ikväll är jag skit trött, så jag har bara tagit det lugnt här hemma efter jobbet. Duschat, suttit här och nu ser jag Let's dance.. Lugnt förblir det resten av kvällen.. Men imorgon är det andra bullar :D
Då ska jag på "premiärturen" till systemet, inhandla lite inför kvällen och sedan göra mig fin inför kvällen. Ser framemot det riktigt mycket.. :) Hoppas det blir en riktigt bra kväll! Är taggad som tusan : )

Nu börjar Let's dance igen så jag ska klappa igen datorn.
Puss

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0