2 dagar kvar

Nu är det bara 2 dagar kvar till jag fyller 20 år! Så idag har jag bakat 3 sorters kakor... Sverigekaka, chokladbollar och "gaffelkakor" som jag kallar dom, riktigt gott! Sen har jag också varit och hämtat tunikan jag la undan på SeeMe, den är riktigt fin. :)

Igår kom jag helt plötsligt på att jag skulle städa ur lådorna i garderoben, så då fick jag slänga en massa skit som jag har samlat på mig och inte nämnts slänga tidigare. Jag har tidigare städat och slängt/gett bort massor med kläder. Nu har jag bara kvar det jag använder... och lite till förresten, tröjor jag inte vela slänga, "dom kan ju vara bra när det är kallt..."

Nu ska jag fortsätta att baka. Men först köra ner till Ica och köpa pärlsocker.
Hejs

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0