Flamman

Mår fortfarande konstigt. Är det infleunsa på G?

Har sett ut som fan idag.. Har haft utslag i ansiktet, hela dan. Började att det flammade upp på kinderna, sen började det klia i ögonen och sen blev jag snuvig. Allergi? Så fick en allergitablett på jobbet som kunde göra att man blev trött. :p Om det nu satt psykiskt eller vad, men efter någon timme kände jag mig helt utslagen.. Blev hängig... Tog tempen som visade lite feber. Men kämpade på och klarade dagen :p Slutade kl 17 idag, lååång dag. Åt palt till lunch, det kanske gjorde sitt också ;)
Imorgon har jag kort dag och då ska jag på stan en snabbsväng. :) Sen har jag inga planer, som vanligt ungefär :) Men ser framemot helgen.

Elin fyller 20 år på söndag, så på lördag ska jag på middag, vilket blir suuuperkul! Sen på söndag blir det kalas.

Och idag har min bil vaknat ur sin dvala också, så har varit och kört lite. :p Hämtat Frida från en kompis.

Ha en fin kväll, alla mina hundratusentals läsare, hihi. :b
Hejdå

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0