20 års fest.

Oj, jag glömde spara och publicera inlägget jag skrev igår. :P Ingen skada skedd?

Igår vaknade jag kring 12, tog det lugnt en stund, sen var jag ut och körde skoter en stund på dan innan jag duschade.
Gjorde mig i ordning, gjorde en drink och tog det lugnt hemma. For till Elin (som fyller 20 idag) kring 7.. Åt en goood middag med alla trevliga människor.. Vi var väl 10-12 st som åt middag, "förfestade" och jag hade det skit trevligt! En mycket lyckad kväll.
For på krogen kring halv 1-1 ... Där var det också ganska kul, men det var roligare hos Elins föräldrar! Var inte alls inne på att fara på krogen faktiskt, för en gångs skull.

Har varit på "kalas" idag hos Elin .. Åt en uuuutsökt smörgåstårta, muums.

Jag har faktiskt inte varit så jätte bakis idag.. eller ja, när jag vaknade var jag riktigt bakis.. Men det gick över då jag fick sova en sväng :p
Fast har lite ont i huvudet fortfarande, men det är smällar man får ta.

Imorgon börjar en ny arbetsvecka..

Nu ska jag se TV, hööörs.
Hejdå

(•̪●)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0