Sveriges värsta bilförare

är klockan 20.00, lite kul är det att se på :p

Igår for jag med Elin och Kim till Tobbe, där hade dom bjöd på kladdkaka med grädde, muuums.
Kom hem vid 23, duschade, fönade håret och somna som en stock. Var så himla trött i morse! Trodde inte att jag skulle ta mig upp, tur att jag och mamma jobbar på samma ställe då vi var två som skulle upp i morse. :p Hade en lång arbetsdag också. Jaja, nu är jag hemma, ska inte tänka på jobb :p För efter 16 imorgon är jag leeedig! och då kan jag sova hur mycket jag vill!

Har nyss varit ute i snöovädret och "sladdat" med Rovern. :p Mamma var livrädd som vanligt, haha.
Ätit en god pastagratäng, middag nummer 2 för att tillägga, första åt jag på jobbet - Fåraherdenspaj, jävligt gott. :D

Jag har beställt lite smink från Oriflame, alltid lika spännande att se vad man får : )          


Jag är sugen på att börja plugga igen.. men till vad? Sjuksköterska? Socionom? eller någonting annat. Jag vill vidareutbilda mig, men nu? Jag vet inte. Kanske om ett tag.. Så skönt att jobba och tjäna pengar och slippa vara en "fattig student" ..

Undra om det blir fest i helgen? hoppas..


Nu ska jag se TV.
Hejdå

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0