Söndag hela dagen.

Vi var ut på krogen igår! Vilket kanske inte var planerat..
Jag, Sandra, Elin, ElinO, Sofia och Sara var hos Elin och förfestade. Vi spelade "med andra ord" och surrade :) Kring halv 12 for vi till krogen. Det var väldigt kul ute igår :) tyckte jag iaf.

Idag dess värre har det inte varit så bra. :p självförvållat? Ja!
Jag vaknade kring 10 och såg reprisen av Let's Dance kl halv 12. Efter att det var slut slocknade jag och vaknade igen kring 5-halv 6. Fy fan så sliten jag är! Och mått dåligt har jag gjort, och sprängade huvudvärk. Och det har jag fortfarande! fy fan. Att man dricker när man vet hur man kommer må dagen efter. För dom gångerna jag inte varit bakis kan jag räkna på mina händer. :p Så illa är det.
Men nu börjar jag bli människa igen, äntligen! Inte en sekund försent. När man väl börjar piggna till ska man sova igen för natten, rolig söndag. Händelserik, nej.

Jaja, nu ska jag försöka orka mig in i duschen.. Sen ska jag sova igen för ska upp och jobba imorgon.
Hejs


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0