Snö

Fy vad det har snöat idag alltså! I morse när jag kom ut var bilen helt igensnöad. Kollade om det fanns någon plogkarm att vänta sig innan jag gick ut, men icke. Så det var bara att sopa av bilen och fara till jobbet :p Lite sådär halvdant. Skulle ju ändå parkera bilen snart igen och låta den stå nåra timmar ..

Jag mår konstigt.. Jag tror det sitter psykiskt :P Många är sjuka, så jag tror att jag också ska bli det. Men jag ska hålla mig! Kan inte bli sjuk nu, har inte tid att vara hemma. Jag vet ju inte hur länge jag har kvar vikariatet heller. Bara hoppas på det bästa!
Men det hade faktiskt varit skönt med en (eller fler) veckas "semester" , har inte varit ledig sen ... ja, inte nu i julas, men julen innan det! Tog studenten och började jobba måndagen efter det. 3 dagars ledigt ..
Men vad skulle jag göra om jag var ledig? Gå hemma och inte ha någonting att göra, typ. Eller kanske åka till mormor och morfar och bara vara? Köra lite skoter... Ja, det finns faktiskt mycket man kan göra, men kanske inte någonting som underhåller en varje dag. Så det är bäst att jobba på och tjäna pengar. Men när fan ska man få semester? Betald semester alltså. Annars är det ju lönlöst :P

Idag har jag ätit köttsoppa med klimp till middag, halvfabrikat. Inte så jävla gott.. Och hungrig är jag fortfarande, eller igen. Men ska nog poppa mig lite popcorn.. :P
Ikväll är det "familjen annorlunda" kl 20.00, myyys!

Nu ska jag göra annat .. Puss&hej

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0