Min dag.

Godkväll!
Nu sitter jag här, igen...

Haha, i morse så körde jag fast på gården,. Jag var ute i god tid, tänkte komma tidigt till jobbet.. Jo just det! På gården var det en hööög plogkarm som jag försökte satsa och backa igenom! Lyckades jag? Nej! Inte på långa vägar.
Där satt jag och bilen var uppställd på snön. Tog mig inte en milimeter, varken fram eller bak! Sprang in, väckte Stefan som kom ut och skottade och puttade bilen :p Tog oss kanske ... 15 min att få lös bilen :p Putta, skotta, putta, skotta.
Till slut tyckte grannen så synd om oss så han kom och hjälpte oss. Och lös kom jag! ;b
Jag kom istället 10 minuter sent pga det! Pinsamt :D
Ides/hann inte sätta i motorvärmaren på jobbet, sprang till omklädningsrummet. Halvsprang upp till avdelningen :P Bra start på morgonen... Till jobbet kom jag i alla fall om än lite sent! Bättre sent än aldrig :p

På jobbet kom jag helt plötsligt på att jag skulle baka på eftermiddagen.. Så jag bakade den omtalade Sverigekakan, den blev godkänd! :p Roligt att bjuda på lite gofika :)


Nu börjar det ta slut batteri i datorn så då passar jag på att gå och sova :p
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Malin, bara för att påpeka, men hade det inte gått fortare att promenera till jobbet? :) Kramar din vän

2009-02-11 @ 16:07:22

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0