090202

Jahaaa.
I lördags var jag och Eliolo till Luleå och shoppade! Kom som vanligt hem med mer än jag hade tänkt. Men jag är nöjd!
Köpte bla ett par skor, en skinnjacka, 2 par byxor, underkläder, linne osv :D
När jag kom hem från Luleå for jag och jobbade... Sen har jag jobbat hela helgen :p Så jag är ledig två dagar nu, skönt.

Idag har jag sovit ut, vaknade kring 11-halv12, for med stefan och cecilia på DollarStore, ICA och Sixten Nilssons. Sen blev jag trött, igen... och sov en stund på eftermiddagen.. Sen åt jag middag och drog till Elin efteråt :)
For därifrån en stund, skulle fixa en sak, sen for jag tillbaka till henne. Kom hem för en stund sen och ser nu på TV och sitter här.


Ska väl strax försöka sova, antar jag. så hejdå :p


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0