Lady in black

Konstigt det kändes att duscha, kände mig som en man då det var så kort baktill :D haha.
Har hunnit på stan och fick med mig lite hem så som Neutrogenas Daily scrub, Niveas dag creme "silk comfort" och Proffs torrschmpoo och anti-frizz från frisören! :)
Nu är jag klar för utgång. Ikväll kör jag på sotad make-up och plattat hår med aprikos/rosa läppar. Kanske slänger på knallrött läppstift sen ;) Har på mig nya toppen med markerade axlar av paljetter och axelvaddar och svarta strumpbyxor. Sedan kör jag nog på mina killer heels ;) Lady in black. Och självklart några stooora ringar! :)





Kommentarer
Postat av: nilla

Sv: säger bara sanningen :)

Ja visst är de jätte bra!

2009-12-19 @ 17:28:02
URL: http://ibruiseeasily.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0