Julklappar

Jag har varit på stan idag och hittat massor av julklappar! Nu är det bara några få kvar :) Skönt!!
Har sprungit på stan i några timmar, sedan var jag in på Dollar Store och fyndade lite. :) Perfekt dag för sådant på en söndag! Jobb nästan hela veckan nu.
Och lite närmare jul ska jag bannemig till Gällivare och ha kul. Och också för att hämta mormor och morfar så att dom kan fira jul med oss! :)
Har nyss varit hos pappa och lekt med småsyskonen. Vi byggde tält och lekte massor med lekar. :)

Kan man gå och sova den här tiden? Jag är supertrött... Jag säger nog godnatt nu!


Kommentarer
Postat av: Kadri

sv. tack för din röst snälla du



jag har tack o låv köpt alla julklappar redan.



2009-12-07 @ 15:53:32
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0