Idag är ...

... en bra dag! :) Jag har jobbat till 14 och sedan har jag fått ett långvikariat fram till i januari!!! :D Slutar på det ena vikariatet nu på torsdag och börjar det andra vikariatet nu på fredag. Såhär ska det se ut! :D Nu rullar det mot framgång, haha. Har även fått veta att jag är blivit inLASad (Lagen om anställningsskydd, vilket betyder att jag går före på långtidsvikariat!). Har tjänat ihop mina dagar under en 1½ års period.
Dessutom kommer jag att få en massa storhelgsdagar både i december och januari. Mindre kul att jobba julafton, men bara till 14.00 som tur är. 
Nu ska jag vila en stund och sedan hade jag tänkt umgås med Elin.P ikväll. Hoppas ni mår lika bra som jag gör! :) 


Såhär målade jag naglarna igår, undra vad det blir idag? ;) haha. Jag blir aldrig nöjd eller så har det att göra med att jag tycker att det är så roligt att jag vill måla om dom hela tiden. :D


Kommentarer
Postat av: Kadri

vilka fina naglar

vad bra att du har vikariat

2009-12-08 @ 21:20:33
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. tack så jätte mycket

2009-12-09 @ 18:59:24
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0