God jul :)

Gud vad mycket julmat jag har ätit idag alltså! Och för att inte prata om laxen ... Ojoj.
Och fina julklappar har jag fått - En mini plattång, pyjamas, massor av tuffa örhängen, ett träningshjul (kan behövas nu efter jul), kläder och pengar m.m. :) Jag är nöjd som tusan!
Jobbade till 14, sedan har jag ätit julbord hos mamma och sedan åkte vi till pappa och åt julbord och så kom tomten (läs: Tomten Cecilia) och delade ut julklappar åt dom minsta småsyskonen. Sedan bar det av till mamma där vi öppnade våra klappar. Och så lite fika på det. Var får all mat plats?

Nu ska jag gå ner och mysa. Kanske ta en julöl. :)
Imorgon bär det mest troligt av till Gunnarsbyn med Maya m.fl för att fira juldagen :)












Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0