Arbetarhelg...

Jobbar hela helgen ;/ Fre-sön och pengar blir det :) Men har gruvat mig för hur det ska gå i helgen, har mått konstigt tidigare i veckan. Men nu mår jag som jag brukar + lite hosta och snuva, men än har jag inte dött ;)
Har nyss ätit middag, lövbit, karré, stekt potatis osvosv, massa gott och blandat, riktigt gott! Och nu är jag äckligt mätt :p
Och ikväll blir det att mysa med Andreas, han är påväg hit på en liten strax ;) hehe. 
Nu kanske man borde duscha? Jag har fått nå skit i håret, typ mat?  

Nästa helg åker vi till mormor och morfar + hela släkten. Mammas bror fyller 50 år så det blir storkalas ;)

Nu ska jag lyssna på lite Volbeat och sedan ska jag duscha. :) 

Kommentarer
Postat av: frida

vad snäll du är! ;p dom var så goda! :) och framför allt festliga..hahaahh! kram på dig

2009-08-22 @ 19:34:06
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0