Lik mamma men sötare.

Mina läsare tjatar på att jag ska uppdatera. Flera hundra addar mig på msn och säger att jag måste uppdatera i min blogg. Jag har bloggtorka nu (säg någon gång då jag velat blogga ofta egentligen) hihi. Skämt och sido. :)

Påsken är över och man är några hekto tyngre av all god mat som mormor lagat. Eller skoja, jag var ju ut och motionera EN gång på 3 dagar, hihiih. Strongt gjort! : ) Bättre än ingen gång alls.
Inge skoterkörning blev det heller, baah.
MEN.. jag såg en "ren raid" .. Samerna vallade sina renar över isen till sommarbete! Vaknade av att alla skrek "RENRAID, RENRAID!!!" så det blev att skynda sig på med kläderna, ut i friska luften innan jag ens hade vaknat. Det sved i ögonen av solen för att jag inte hade hunnit vaknat till :p Haha, vilken grej va?! Stor händelse. Mitt finaste påskminne :D hah.
Sedan har jag varit 3 svängar till Lappeasuando. Där såg jag att bjärven hade varit (ett fotavtryck) och så jag såg även en liten räv.

Frida började även gräva en snösoffa som jag sedan byggde ut så jag skulle få plats i den :p Men det blev ingen solning, för det blåste så kallt. Tyvärr! Är lika blek som när jag for. Hade iofs inte väntat mig någonting annat, men roligt hade det ju varit.


Bjärven                  





Såhär söt är min bebis. "Lik mamma men sötare"    

                              


Nu ska jag göra någonting annat. Typ ingenting egentligen.
Men adjö!


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0