Storstäd

Nu är jag äntligen färdig i rummet. Jag har har storstädat! Dammsugit, dammtorkat, plockat undan, skurat och bäddat rent i sängen. Underbart! : )
Nu när jag dammtorkat ser jag TVn igen. Nu kan jag inte längre skylla på dålig mottagning :/

Jag har varit ledig idag. Vaknade kring 9, men somnade om och sov några timmar till, fy skäms! Sedan vid halv 2-2 någon gång kom Elin hit.. Gjorde mig klar och for på stan med henne! Var på DollarStore, köpte mig 2 body butter. Sen var jag på systemet och köpte lite grejer till helgen :p Var också på Åhlens där jag köpte 2 ögonskuggor, en rougeborste, foundationssvampar och en concealer. : )  

Vi hörs, adjö!

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0