Börja träna?

Jag har ju så otroligt många läsare så jag känner att jag måste uppdatera. Okejdå, man hade kunna tro att det var 1:a april, men så är det ju inte. :D
Jag har jobb i veckan!! Wiiihooo.. Mån-ons, helt fantastiskt! :) Hoppas på mer!
Jag har semester varje vecka.. Är ledig typ 4 dagar i veckan, slappt som fan. Därför behöver jag säääkert mer ledighet och då far jag till mormor och morfar i Gällivare och blir borta några dagar. Hoppas på fantastiskt väder och bra skoterföre.

Och idag slog tanken mig att jag borde börja träna. Dels för att jag har börjar få jävligt ont i ryggen hela tiden igen och för att jag är en gottegris som kommer gå upp i vikt om jag inte gör någonting åt det.. och godis (och mat!?) är alldeles för gott för att avstå allt för mycket. Och även för att jag har all tid i världen att faktiskt fara och träna! Då kan man ju faktiskt göra någonting nyttigt av den lediga tiden.













Nä, ska sova nu. Ska upp tidigt imorgon, åh så härligt!
Tack och hej!


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0